Masz mało klientów? Zainwestuj w wirtualny spacer 3D po firmie

Jeśli potrzebujesz więcej wiadomości dotyczących sporządzania wirtualnego spaceru w agencjach reklamowych, wejdź na https://www.fotografsv.pl/wirtualny-spacer-google-street-view/.

Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się razem z usługą Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu znajdują zastosowanie w reklamie firm. Pozwalają w dostępny sposób przedstawić siedzibę firmy lub nieruchomość istotną dla naszego biznesu. Jest to interesujący element, który opłaca się zamieścić w wizytówce Google Moja Firma. Dużo podmiotów nie do końca jednak ma świadomość, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy, a także co zyskamy publikując go w wizytówce firmy.

Wirtualny spacer Google Maps – zwiększ konkurencyjność swojego biznesu na Mapach Google

Wirtualny spacer w Google Moja Firma to scalone ze sobą zdjęcia układające się w realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim zaglądać w różne części pomieszczeń i przechodzić do następnych punktów nieruchomości, w której się znajdujemy. Wirtualny spacer to więc możliwość zwiedzenia wnętrza budynku i swobodnego poruszanie się po nim. Wirtualne spacery dodaje się np. obok fotografii w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki zostanie udostępniony internautom, którzy przeglądają Mapy Google w poszukiwaniu usług w naszej lokalizacji. Wirtualny spacer w wizytówce Google Moja Firma ma formę fotografii, a po kliknięciu na ten element zostajemy przekierowani do dedykowanej strony, gdzie zaczynamy wycieczkę po danym budynku. Spacer jest wgrywany na serwery Google, zatem nie musimy troszczyć się o jego utrzymanie czy związane z tym opłaty. Możemy go natomiast udostępnić dla klientów na stronie www naszej firmy.

Które branże mogą zyskać na wirtualnym spacerze Google Maps?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma opłaca się dodać do wizytówki z kilku powodów. Najważniejszy z nich to budowanie profesjonalnego wizerunku firmy i pozytywne zaprezentowanie się przed klientami. To spowoduje, iż znacznie chętniej wybiorą nas z ofert konkurencyjnych marek, a także będą mieć do nas większe zaufanie. Jeżeli w wizytówce Google Moja Firma oraz na naszej stronie internetowej opublikujemy wirtualny spacer i materiały graficzne bardzo dobrej jakości, przeglądarka Google sama oceni nas lepiej i będzie wyróżniać nas bardziej od konkurencyjnych firm nie posiadających spacery 360 stopni. Aktywowanie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest też niesłychanie proste technicznie. Na rynku funkcjonuje wielu zawodowych fotografów, którzy w rozsądnej cenie i – co równie ważne – bardzo szybko stworzą taki spacer i dodadzą go do wizytówki.

Wirtualny spacer w Google Moja Firma jest ważnym narzędziem w wielu branżach. Z pewnością będzie to sektor hotelarsko-turystyczny, w której możemy go użyć, by pochwalić się najlepszymi nieruchomościami. Można także zaprezentować w ten sposób swoje biuro czy miejsce, gdzie pracujemy, jak gabinet dentystyczny bądź siłownię. Wirtualny spacer będzie pomocny także wtedy, gdy poszukujemy nowych pracowników, aby przekonać ich do aplikowania do naszej firmy.

Dane adresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]