Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Aby skorzystać z usług profesjonalistów agencji reklamowej Kraków, zajrzyj tutaj

Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą, działania marketingowe winny stanowić istotny element budowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, jednakże małe firmy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

W czym wesprze Cię agencja reklamowa?

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie ekspertów znakomicie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, stoisk targowych bądź ulotek. Agencja reklamowa przygotuje też ciekawe, unikalne teksty na stronę internetową zamawiającego, a także opracuje strategię interakcji z klientami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook lub Instagram.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, sympozjów czy spotkań z klientami wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, takie obowiązki może wykonać agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające budowę harmonijnej i wykwalifikowanej grupy pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też opracowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszelkich czynności reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.

Dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]