Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow znajdziesz więcej szczegółów o tym, jak wybrać agencję SEO.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, zapewne z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić rzetelną firmę SEO? Warto wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów.

Jak znaleźć dobrą agencję SEO? Google udostępniło o tym film

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozwija się właściwie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo obecności licznych alternatyw, jak np. DuckDuckGo, Yahoo lub Baidu, nadal kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje pozyskać widoczność w sieci, powinien pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, z reguły jest to nierealne bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki kurs, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.

Podstawowe cechy rzetelnej agencji SEO

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób tłumaczy, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zdolność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od gruntownego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla także, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, niejednokrotnie dającą pierwsze efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.