Kompleksowa analiza stron internetowych – audyt SEO

Na seo4.net/audyt-stron-internetowych/ zamówisz audyt SEO Kraków.

Zgodnie z definicją internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt oznacza sprawdzenie przedsiębiorstwa, firmy bądź spółki pod kątem wielu czynników, np. organizacyjnych i finansowych, jak również analizę możliwości dalszego rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza więc audyt SEO? Jest to dogłębna analiza strony www, oceniająca przeróżne jej aspekty, jak strukturę nagłówków, kod strony, szybkość wczytywania się strony, tytuły i opisy meta i wiele bardziej i mniej istotnych elementów. Poza samym zestawieniem uchybień i błędów, w dobrym audycie SEO muszą znaleźć się również sugestie co do rozwiązania odnalezionych problemów.

Audyt SEO sprawdza witrynę www pod względem zgodności ze normami W3C, dostępności, treści na stronie, jak również poprawności kodu. Dodatkowo sprawdzane jest też, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek. W uproszczeniu, audyt SEO zamawia się w agencji, aby wykazała ona wszystkie błędy na stronie i – co najistotniejsze – zaleciła działania, które pomogą je naprawić.

Ile czeka się na płatny audyt SEO?

Online znajduje się dużo narzędzi i stron, przy użyciu których błyskawicznie i bez ponoszenia żadnych kosztów przeprowadza się audyt SEO strony internetowej. Atuty tej opcji? Szybkość i cena. Argumenty przeciw? Całe mnóstwo. Wersje testowe bądź też darmowe narzędzia z niewielką paletą opcji, nie są doskonałe. Jeżeli już znajdą jakieś błędy na stronie, to z reguły nie wszystkie. Mnóstwo pomyłek (przykładowo w kodzie) wychwycić można tylko podczas analizy wykonanej nie przez algorytm, a przez człowieka.

Na audyt SEO realizowany przez agencję czeka się na ogół od kilkunastu dni do ok miesiąca. Okres na przygotowanie dokumentu powinien zostać wskazany w umowie zawartej z firmą, która zadeklarowała, iż go przeprowadzi. Audyt w wersji płatnej umożliwia wykrycie wszystkich najważniejszych problemów występujących na stronie. Jeśli strona została uruchomiona na platformie typu Shoper czy Magento lub na darmowym szablonie, to elementów do poprawy może być wiele. Gdy witryna wolno się ładuje i ma praktycznie zerową widoczność na ważne dla klienta frazy, to też są to sygnały, iż zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest trafnym pomysłem.

Jakie problemy wykrywa SEO audyt?

Starannie wykonany audyt SEO może odkryć sporo wad strony, między innymi:

  • brak czy też niewłaściwe połączenie z narzędziami Google (np. Google Search Console),
  • powody słabej widoczności witryny na frazy kluczowe,
  • rzeczywista liczba zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępem do strony dla botów wyszukiwarek,
  • poprawność kodu witryny,
  • poprawność w strukturze nagłówków,
  • niska jakość treści na stronie,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • brak metadanych,
  • błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się różnych elementów,
  • brak bądź niekompletna wizytówka Google Moja Firma,
  • niska prędkość wczytywania się strony w wersji na urządzenia mobilne i na komputer

.

Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]