Pozycjonowanie to różnorodne czynności mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Drugim plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi czy też samej marki.
Google analizuje każdą witrynę www pod kątem prawie 200 najrozmaitszych wskaźników. Rezultat tej diagnozy wpływa na to, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona pokaże się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za najważniejsze czynniki rankingowe fachowcy do spraw SEO uważają między innymi jakość treści, linkowanie (off-site i on-site), a także prędkość ładowania.
Wyszukując w wyszukiwarce Google jakiekolwiek słowo, użytkownikowi ukazuje się lista stron, które algorytm ocenił jako najlepiej odpowiadające na powyższe hasło. Które strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż inne? Najczęściej te, których treść jest starannie nasycona przemyślanymi słowami kluczowymi. a zarazem niepowielona z innych witryn. Na pozycje nie bez wpływu jest również szybkość ładowania się strony (nie tylko w wersji na komputer, ale i urządzeniach przenośnych), poprawnie zoptymalizowanie kodowanie, jak również liczba linków przychodzących do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron www – zleć je fachowcom z agencji SEO
Algorytm Google regularnie ulega zmianom, z tej przyczyny warto oddać pozycjonowanie oraz optymalizację sklepów i stron internetowych zawodowcom. Odpowiednim wyborem jest firma SEO, która posiada wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale również prowadzenia kampanii Google Ads i programowania. Pozostawiając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne działania, które także podniosą przychód firmy.
Otwierasz biznes? Pozycjonowanie w Google jest teraz koniecznością!
Pozycjonowanie to w głównej mierze oferta skierowana do zarządców stron, które służą do ekspozycji i sprzedaży produktów albo usług firmy. Decydując się dowolną działalność niemądrze jest w XXI w. nie założyć strony firmowej lub ją utworzyć, jednak zrezygnować z jej pozycjonowania. Konkurencja nie ustaje w walce o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle badań aż 97% klientów szuka w internecie informacji o lokalnych usługach, co klarownie wskazuje do jak obszernej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa prawdopodobieństwo, iż klient zdecyduje się na nasze usługi.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]